Skandi Trend

2016. január 2., szombat

Januári gondolatok

Szeretem a januárt. Lehet, hogy kevesen osztják ezt a véleményemet., hiszen sokaknak az év első hónapja a mókuskerékbe való visszatérésről szól. Szimplán nézve valóban igaz lehet ez. Legyünk azonban egy kicsit merészebbek! Próbáljunk úgy gondolni az új évre, mint valami új kezdetre, valami új és klassz lehetőségre! 

Skanditrend

Nemhiába a január a fogadalmak hónapja. Tervezni jó és izgalmas dolog. Az új célok mindig motiválnak, előrébb visznek. Legyenek akármilyen aprók is a céljaink, ha megvalósítjuk őket, akkor az már magában sikernek számít. Boldogságot okoz, adrenalint szabadít fel. És ez jó dolog. Sokszor azt hisszük, hogy a cél elérése a legnehezebb dolog. Valójában viszont az elért eredmény megtartása, fenntartása sokkal nehezebb. 

Tavaly én is tettem egy fogadalmat magamnak. A kilókról szólt. Amik rajtam voltak. És amiket csökkenteni akartam. Legnagyobb meglepetésemre a kitűzött célt már májusra elértem. A következő próbatétel az elért eredmény megtartása volt. Örömmel mondhatom, hogy jelenleg is én állok győzelemre, bár az elmúlt hetek ünnepi menüi kicsit megszorongattak ez ügyben. A lényeg, hogy teljes szívvel és lélekkel dogozzunk a kitűzött célokon, mert akkor sokkal jobb esélyünk van a győzelemre!
Skandtrend

Nálatok mennyire sikeresek az újévi fogadalmak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése